Wonen en Varen
Deze zgn ‘Luxe motor’ ( type schip ) is ruim , in goede conditie, van alle woonbehoeften voorzien, en CVO/CBB gekeurd. Dit unieke schip biedt u vele mogelijkheden. Zelf supporting door Frankrijk of Europa ; zij is er op gebouwd ! Werkelijk een fantastisch en veelzijdig schip. In lijn /zeeg van schip gebouwd om Frankrijk te bevaren. Bouwjaar 1929/ 2000 Een korte opsomming : 29 mtr x 4.55 x 1.2 Daf 100 PK hoofdmotor, Daf 120 PK turbo + Kalkmann kopschroef, Lister noodgenerator, Mitsubishi hoofdgenerator, hydraulische besturing, automatisch smeersysteem, ruime living met veel licht inval , ruime stuurhut rondom met mooi uitzicht, overal dubbele veiligheid beglazing en thermopane, door schuifdeur heerlijk buiten toeven in ruime kuip. Oliekachel Kabola én pellet kachel EcoTec( CO2 neutraal) beide schakelbaar op cv systeem, boiler 100ltr 220V , vuilwatertank 600 ltr, 3000 ltr diesel tank, complete (LED)verlichting, blauw bord met knipperlicht, Sailor marifoon 2042 +atis, AIS type A, GPS koppelbaar op plottersysteem, Intercom systeem, dieptemeter met alarm, ruitenwisserinstallatie, ankergerei elektrisch met dubbelwerk en verhaalkop, Spudpalen 2 x hydraulisch, dek wasinstallatie, Hydrofoor installatie; 5000 ltr watertank. Perslucht compressor incl tank, Nieuwe badkamer met ruim bad wastafel hangtoilet, wasmachine, droger, Nieuwe keuken magnetron, oven, inductie kookplaat 4 pits 7 kW, afzuiging, op afstand bedienbare generatoren vanuit keuken, kluis en veel opbergruimte. Voorzien van hydraulische lift bedoeld als invalide lift echter ook voor zware lasten geschikt. Het schip is aangepast voor eventueel rolstoelgebruik ( breedte deuren, sanitaire voorzieningen en lift). Rookmelders en CO melders brandblussers en reddingsmaterialen, signalering water, LED verlichting. Besturing eenvoudig en doeltreffend dmv hydrauliek in combinatie met stuurwiel / joystick ; de kopschroef wordt vanuit de stuurhut dmv joystick bediend. Een bijzonder ruime (5 x 3 mtr) en overzichtelijke stuurhut met uitloop naar de ‘theetuin’; het beschutte achterdek heeft een zonnescherm. Kraan elektrisch hydraulisch bediend. 2 slaapkamers, Voorpiek ( waterdicht schot) met werkplaats en machinekamer, achter machinekamer en ruime opslag ruimte. Aluminium loopplanken, meerpennen, lijnen, wrijfhouten en vele extra’s, gereedschap en reserve delen. Het schip is in 2022 gehellingd en gekeurd ( en niet goed maar héél goed! ). CVO/CBB gekeurd. Geheel professioneel gedubbeld( 2000) Er zijn geen houtdelen verwerkt waardoor onderhoudsniveau laag blijft ! Uitermate geschikt voor vaste bewoning én bevaren. Met twee personen eenvoudig te hanteren. Het schip heeft al diverse Frankrijktochten gemaakt. Meetbrief aanwezig evenals kadastrale registratie en keuringrapport. Ligplaats in overleg in BenedenLeeuwen Kom gerust kijken als je serieuze plannen hebt om op het water te gaan wonen! Interieur: Het gehele schip is geïsoleerd, heeft voldoende wandcontactdozen ( 230V). Het plafond is van brandwerend materiaal en de ramen zijn voorzien van lamellen. De draaikiep ramen hebben tevens maathorren. Ook de schuifdeuren in de stuurhut hebben schuifhorren. De vloer heeft een professionele laminaat vloer(8mm) met isolatie. De pelletkachel heeft een doorzichtige ruit waardoor het vlammenspel in de living goed is te zien. Deze kachel is op het CV systeem aangesloten. Ook de Kabola diesel kachel kan nog altijd worden bijgezet als back up. De nieuwe keuken(2024) heeft A+++ koelkast en vriezer en is er een ‘garderobe’ en ‘kelderruimte’ dat dienst doet als voorraadkast. Het voorschip heeft een werkplaats, waar ook de noodgenerator staat (9 KVA) en de voorste spudpaal is gemonteerd, dient tevens als waterdicht compartiment. De generator wordt gebruikt voor de Inductiekookplaat ( 7 kW) of als aandrijving van de ankerlier. De kopschroef staat in een aparte machinekamer en wordt door een DAF 575 Turbo aangedreven. De machinekamer ( onder de stuurhut ) herbergt een 575 DAF motor, een Kabola dieselkachel een Mitsubishi generator ( 12 KVA) een accupakket ± 800 Ah , een boiler met elektrisch element . Het elektrische centrum van het schip met acculader en omvormer ( Mastervolt). De machinekamer is geïsoleerd tegen geluid en warmte, heeft voldoende brandblussers. Deze machinekamer is zeer overzichtelijk ruim en netjes ; om door een ringetje te halen. De achterpiek ( onder het achterdek) is ook geïsoleerd en heeft enorm veel opbergruimte. Het schip is GEHEEL gedubbeld op professionele wijze. heeft nu diktes rond 6 mm. Rapport is aanwezig. Ze is met name geschikt om Frankrijk te bevaren door een maximale hoogte van 3,30m, ze heeft daarbij twee geschikte tunnel schijnwerpers. Alle brand middelen en veiligheids middelen zijn aanwezig.
Bekijk meer advertenties
Neem contact op met de verkoper
"*" geeft vereiste velden aan